Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Нагаївська Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Корнецький А. О. 
Соціальне підприємництво і соціальна відповідальність бізнесу: визначення, критерії та регулювання [Електронний ресурс] / А. О. Корнецький, Д. Ю. Нагаївська // Причорноморські економічні студії. - 2016. - Вип. 11. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_11_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.568 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Нагаївська Д. 
Шляхи досягнення гендерної рівності в освітніх установах у галузі інформаційних систем і технологій [Електронний ресурс] / Д. Нагаївська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Культурологія. - 2017. - Вип. 18. - С. 230-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoakl_2017_18_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.961 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Нагаївська Д. Ю. 
Проведення оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / Д. Ю. Нагаївська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 6. - С. 235-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_6_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 735.744 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Нагаївська Д. Ю. 
Рівні реалізації соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / Д. Ю. Нагаївська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.187 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Нагаївська Д. Ю. 
Впровадження бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності підприємств на ринку продовольчих товарів [Електронний ресурс] / Д. Ю. Нагаївська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2017. - Вип. 12(2). - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2017_12(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 444.435 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Нагаївська Д. Ю. 
Підвищення соціальної відповідальності бізнесу на основі відмови від дискримінаційної реклами [Електронний ресурс] / Д. Ю. Нагаївська // Причорноморські економічні студії. - 2020. - Вип. 53. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2020_53_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.475 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського